Zmenšení prsou

Ženy netrápí jen příliš malé poprsí, které chtějí zvětšit. Častým problémem jsou také až moc velká prsa, která jsou povislá, povadlá, s nevzhlednými dvorci. Takto nevzhledná ňadra mohou vést až k velkému úpadku sebevědomí, kdy zaniká i láska k sobě samotné. Pokud se opravdu trápíte a velká prsa Vám jsou na obtíž, neprodlužujte svoje trápení a jednejte. Na konzultaci se můžete objednat ZDE

Problémy pojící se s velkými prsy

S velkými prsy samozřejmě souvisí také zdravotní problémy. Mezi tyto problémy můžeme řadit například bolest zad, krční a bederní páteře, nebo také bolesti hlavy a přes léto nepříjemné ekzémy a vyrážky. Velká prsa jsou poměrně velkým handicapem také co se týče sportu. Taktéž to často omezuje ve výběru spodního prádla a oblečení. Žena se potom se svou hrudí necítí dobře, a to má velmi negativní vliv na sebevědomí.

V čem Vám pomůžeme?

Naše klinika Vám pomůže zpátky získat ztracené sebevědomí, díky kterému se budete opět cítit krásná. Na klinice Leticia pracují pouze kvalifikovaní lékaři, včetně MUDr. Petra Hýži, Ph. D., takže nemusíte mít z ničeho obavu. Po samotné operaci Vám velmi brzy odezní bolesti, které Vám příliš velká prsa způsobovala. Pro další informace ohledně průběhu zákroku neváhejte kliknout ZDE.

„U pana doktora Hýži jste v nejlepších rukou“ – to jsou slova tisíce jeho spokojených pacientek.

Přečtěte si příběhy a podívejte se na výsledky jeho pacientek.

Galerie před a po zákroku

Splňte si svůj sen o dokonalém těle

Objednejte se na konzultaci
Nebo mi zavolejte: