Zvětšení prsou implantáty

Toužíte po plném hrudníku, který zvýrazní vaši krásu a ženskost?

• Desítky tisíc žen po celém světě se rozhodly pro zvětšení prsou pomocí implantátů, aby získaly zpět své ztracené sebevědomí.
  • Proč si dělat vrásky na čele, když tu máme řešení! Výsledky augmentace jsou okamžité a spokojenost je zaručena.

“U pana doktora Hýži jste v nejlepších rukou” – to jsou slova tisíce jeho spokojených pacientek.

Co to je augmentace?

Augmentací prsou rozumíme chirurgické vložení prsních implantátů za účelem zvýšení plnosti prsou, či zlepšení jejich symetrie. Klientka má na výběr ze tří druhů implantátů – ergonomických, anatomických, či kulatých. Volba druhu implantátu samozřejmě vždy závisí na konzultaci s lékařem, MUDr. Petrem Hýžou, Ph. D.

Zvětšení prsou je velmi individuální zákrok, který by měl splnit Vaše očekávání. Z tohoto důvodu není vhodné podstoupení operace v případě, že Vás k tomu popouzí další osoba. Při takto důležitém životním rozhodnutí je na prvním místě Vaše slovo. Jedná se o Vaše tělo a s tím se pojí také Vaše rozhodnutí. Nenechte nikoho, aby za Vás rozhodoval. Je to především Vaše tělo a vy si máte rozhodnout, jak s ním naložit!

Jak samotný zákrok probíhá? To se dozvíte v našem průvodci zákroky ZDE.

Proč podstoupit augmentaci?

Zvětšení prsou neboli augmentace, je druh plastické operace sloužící ke zvětšení od přírody malých prsou, ale také ke zvětšení jejich objemu po těhotenství a kojení. Augmentaci můžete podstoupit ale také po změnách, které vznikají v průběhu života. Dalším důvodem se samozřejmě stává také asymetrie, kterou pacientka chce napravit.

Co ovlivňuje tvar Vašich prsou?

Ženské ňadro je tvořeno žlázou s mléčnými vývody a je obklopeno tukovou tkání. Ta dává ženskému prsu měkkost a tvar. Velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje pevnost a tvar prsu, je elasticita také kůže. Elasticita kůže se samozřejmě působením určitých faktorů mění. Mezi tyto faktory řadíme pochopitelně věk a případné těhotenství.

Zvětšení prsou implantáty

Pro koho je augmentace vhodná?

Zvětšení prsou je vhodné pro ženy, které trápí jejich současná velikost či tvar prsou. Díky operaci jsou prsa zpevněna a sebevědomí je opět navráceno. Možnosti augmentace jsou však omezené. Díky zvětšení prsou sice lze vylepšit tvar prsu, ale nelze výrazněji ovlivnit plnost prsu, který je pokleslý. V tomto případě se augmentace kombinuje s jiným druhem operace, a to s modelací prsou.

Ideální kandidátkou, která může augmentaci podstoupit se stáváte, pokud jste dospělá zdravá žena v jakémkoli věku, kterou neomezuje žádné komplikované, či život ohrožující onemocnění. Tato onemocnění mohou následně velmi negativně ovlivnit pooperační hojení. V případě, že jste kuřačkou, je pravděpodobné, že hojení bude probíhat s komplikacemi.

Jsou nějaké negativní dopady?

Časté dotazy ohledně aplikace implantátů souvisí s dotazem následného otěhotnění a kojení. Pokud chcete podstoupit augmentaci, ale plánujete do budoucna ještě miminko, nemusíte se bát. Nebylo dokázáno, že prsní implantát má negativní vliv na kojení. Stejně tak nebylo prokázáno, že by silikonový implantát způsoboval onemocnění prsu, jako například vznik rakoviny, onemocnění pojivových tkání či autoimunitní onemocnění

Otázek ohledně operací je opravdu mnoho.

Pro více informací neváhejte kliknout ZDE pro další užitečné informace

Zvětšení prsou implantáty

„U pana doktora Hýži jste v nejlepších rukou“ – to jsou slova tisíce jeho spokojených pacientek.

Přečtěte si příběhy a podívejte se na výsledky jeho pacientek.

Galerie před a po zákroku

Splňte si svůj sen o dokonalém těle

Objednejte se na konzultaci
Nebo mi zavolejte: